Monday 31 March 2014

Mencari pemilik Apartment Idaman, Damansara Damai, PJU, SDE








Salam 1 Malaysia,

Saya sedang mencari mana-mana pemilik Apartment Idaman, Damansara Damai, PJU, SDE .
Saya ada beberapa penyewa yang mencari tempat tinggal untuk jangka panjang.
Kebanyakan dari mereka bekerja disekitar kawasan tersebut.
Kalau dapat dengan segera dalam awal April @ Mei 2014 ini.
Kosong @ Berperabut tak menjadi hal.
Sewa mengikut pasaran semasa @ lebih rendah.

Kebanyakan dari mereka adalah mengikut siapa cepat dia dapat.
Segala persyaratan adalah dipersetujui sepenuhnya oleh bakal penyewa.

Kalau pihak Tuan @ Puan bersetuju untuk menyewakan premis tersebut melalui saya, maka saya akan lakukan yang terbaik buat Anda.
Saya boleh dihubungi melalui:-
En Putra
012-2615337 @ 010-3056823
Email: hartanahkl2014@gmail.com
Malah nak jualpun boleh saya uruskan mengikut Persyaratan yang ditetapkan.

Jadi, saya dah ada ramai penyewa @ pembeli disini.
Bagi perunding Hartanah yang lain juga boleh berkongsi dengan saya pada bila-bila masa sahaja.

Terima kasih semua.

No comments:

Post a Comment