properties, home decor, landscaping

Loading...

Saturday, 28 June 2014

★ WOWWW !!!!! FYDA APA DAH JADI NI ????........ ★

Hihihi....saya pun terperanjat bila di tegur rakan lama begitu. Ingatkan "apa dah jadi" tu benda PELIK terjadi kat saya.....
Hakikatnya , memang PELIK pon...sebelum ni saya tidak mengambil berat hal berkaitan kecantikan dan diri. Tak kisah pon muka kusam ke kelam ke birat ke apa2 pon lah...ada aku kesah...saya berubah selepas kelahiran anak ke-3 yang mana saya amat menitik beratkan kecantikkan saya yang merupakan ASET yang saya pandang sepi sebelum ni.
Saya TERJEBAK untuk menggunakan BB plus ini ketika saya mengandungkan anak ke-3, ketika itu saya mencari produk untuk mencegah "penyakit kuning baby" selepas lahir. Berikut drpd pengalaman 2 anak sebelum ni yg mengalami KUNING yang TINGGI dan kerisauan saya telah mempertemukan saya dengan PRODUK yg sangat AWESOME ini.....
Bagaimana saya boleh terpikat dan tertarik utk menggunakan BB Plus ini????
Semuanya salah konsultan2 STG...iklan MANTAP sehingga saya di RASUK untuk mencuba.....harus saya terpedaya dan terus order!!
Dipendekkan cerita..saya consume sehingga saya bersalin ( dlm 4 bulan )
TERPERANJAT dengan hasilnya....bukan setakat kulit saya semakin GEBUSSSS DAN MULUSSSSSS SGT5x......tapi anak saya yg dilahirkan pun tidak mengalami kuning yg tinggi seperti mana abang dan kakaknya yg sampai di tahan di wad kanak2....Alhamdulillah….TERIMA KASIH ALLAH
Alhamdulillah....sehingga kini saya adalah masih pengguna TEGAR dan PEMINAT SETIA BB Plus.....
APA???....MACAM MANA NAK ORDER….
-----CEPAT CALL / WASSAP / MESSAGE LAJU- LAJU
***** FYDA MOIN **** 010 4244 911

No comments:

Post a Comment